((مدها))

مرجعی متفوات و کامل در زمینه ی دنیای مد

((مدها))

مرجعی متفوات و کامل در زمینه ی دنیای مد

جدیدترین محصولات برای برندپوش‌ها

مد سواری برندها...

برند پوش های کلاسیک باز می توانند با یک تیر دو نشان بزنند، این رانینگ ورساچه برای آنها بدون شک جالب توجه خواهد بود.

  Burberry

        
بوی آشنا


مد سواری برندها...

طرفداران عطرهای بربری باید از جدیدترین عطر زنانه این برند استقبال ویژه ای داشته باشند. My Burberry برای آنها هیجان انگیز خواهد بود.


Christian Louboutin


برای سخت پسندها...

مد سواری برندها...

در دنیای تازه ها ، این کیف از برند کریستین لوبوتین ، با طراحی خاصی که دارد حسابی خودنمایی می کند. این کیف می تواند باب سلیقه خانم های کلاسیک پسند باشد.

 
 By Terry

  
رطوبت رسان های خوشرنگ

مد سواری برندها...

کرم های جدید این برند ، این قابلیت را دارند که رطوبت کافی را برای خشکی لب ها تامین کنند و با تغذیه مناسب ، این مشکل را از بین ببرند. این کرم ها در سه رنگ و با یک قلم مو پکیج جدید By Terry  را تشکیل می دهند.


 Givenchy


متفاوت ها...
مد سواری برندها...

خاص و متفاوت. این بوت ها با پاشنه های 5/12 سانتی هم شکل و شمایل متفاوتی دارند و هم رنگ های هیجان انگیزی. خانم ها به همین راحتی نمی توانند از کنار آنها عبور کنند.

 
 Gucci Hermes


رفیق روزهای سرد! 
مد سواری برندها...

هنوز سوز سرما اینقدر هست که اخبار مد درباره دستکش های شیک و جالب ، مورد استقبال واقع شود. دستکش های چرم هرمس از همین نمونه هاست که در رنگ های شادی و جذابی وجود دارد.


Dolce & Gabbana

 
ایتالیایی تمام عیار
 
مد سواری برندها...

جدیدترین ست ها ی دلچه اند گابانا ، شامل کیف و قاب موبایل و جاسوئیچی در رنگ های متنوع و طراحی های خاص ، توجه بازار مد و استایل را به خود جلب کرده است.


sofia silk scarf 
شاد بپوشید

مد سواری برندها...

این روسری یکی از جدیدترین کارهای این برند است که می تواند برای خانم های کلاسیک پوش جالب باشد، به خصوص که  رنگ آمیزی شادی هم دارد.


  Movado

زرشکی وقت شناس

مد سواری برندها...

رنگ زرشکی این روزها بین خانم ها حسابی پرطرفدار است. این ساعت Movado با ترکیب طلایی و زرشکی اش از جدیدترین کارهای این برند است که می تواند در یک ظاهر کلاسیک بدرخشد.


  lancome

رایحه زندگی!

مد سواری برندها...

lavie est belle نام یکی از جدیدترین عطرهای زنانه برند لانکوم است که واژه ای است فرانسوی به معنای « زندگی زیباست»اگر احیانا جزو آن دسته خانم هایی هستید که به دنبال رایحه ای جدید و متفاوت می گردند ، می توانید این عطر از برند لانکوم را هم بررسی کنید.


  Chanel   
درخشیدن!
مد سواری برندها...

این انگشتر شنل با کریستال های درخشان و رنگارنگ ، از آن اکسسوارهایی است که دل خانم ها را می برد. کلاسیک پوش ها از این تیپ زیورآلات استقبال می کنند.


 Aquazzura

گرم و محبوب

مد سواری برندها...

این شکل بوت ها اخیرا حسابی بین خانم ها محبوب شده است. حالا Aquazzura یکی از جدیدترین کارهایش را ارائه کرده. اگر از علاقه مندان به رنگ مشکی هستید این بوت اسپورت رنگ مشکی هم دارد.


 tommy Hilfiger
باب سلیقه جوان ها

مد سواری برندها...

Tommy از آن دست برندهایی است که جوان ترها حسابی از آن استقبال می کنند. این ساعت ضد زنگ بدون شک مورد توجه واقع می شود. این ساعت می تواند هم با استایل های رسمی و هم اسپورت قابل استفاده باشد.


  Bobbi Brown

 
محبوب خانم ها!

مد سواری برندها...

لوازم آرایش بخش لاینفک زندگی خانم ها هستند. در همین راستا این مدادهای لب با تنوع رنگی اش می تواند با استقبال خانم ها مواجه شود.


  yves saint laurent

خوشایند آقایان شاغل!

مد سواری برندها...

یک کیف چرم ساده در رنگ محبوب نارنجی از جدیدترین محصولات برند بربری می تواند گزینه مناسبی برای آقایان دانشجو و شاغل باشد. 


  Burberry


رنگی پسندها

مد سواری برندها...

برند ایو ساینت لورنت این رژلب ها را دردو رنگ نارنجی و صورتی روانه بازار کرده است.  اگر از طرفداران این رنگ ها هستید ، می توانید بروید سراغ این برند.


  Kenzo

  
از جنس راحتی

مد سواری برندها...

اسپورت پوش ها باید از این کفش راحت و البته خوشحال کنزو استقبال کنند. راحت و ساده در رنگ های مختلف.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.