((مدها))

مرجعی متفوات و کامل در زمینه ی دنیای مد

((مدها))

مرجعی متفوات و کامل در زمینه ی دنیای مد

پاییزی ترین طرح های ناخن اینجاست

هر فصل مد مخصوص به خود را دارد. اگر در تابستان از رنگ های سرد، روشن و جیغ استفاده می کردید، حال زمان آن است که به رنگ های خنثی و گرم بازگردید.

 پاییزی ترین طرح های ناخن اینجاست
 
ادامه مطلب ...

متفاوت ترین و جدیدترین لباس های برند D&G برای سال 2017+تصاویر

جدیدترین لباس های برند D&G

هفتهٔ مد میلان (به ایتالیایی: Settimana della moda) یک رویداد نیمه‌سالانه در میلان ایتالیا است که در دو بخش بهاره/پاییزه در ماه‌های فوریه-مارس و پاییزه-زمستانه در ماه‌های سپتامبر-اکتبر هر سال برگزار می‌گردد.

متفاوت ترین و جدیدترین لباس های برند D&G برای سال 2017

 

ادامه مطلب ...

بهترین مدل موها برای خانم های بالای 50 سال

بسیاری از خانم ها، زمانی که 50 ساله می شوند، دوست دارند برای دل خودشان زندگی کنند. آنها دیگر به آنچه دیگران در مورد آنها فکر می کنند، نمی اندیشند. این بدین معنی نیست که آنها به ظاهر و زیبایی خود اهمیت نمی دهند بلکه دوست دارند بدون توجه به مد و فشن، آنچه خود می پسندند را، از مدل لباس گرفته تا شیوه آرایش، انتخاب کنند. مدل مو نیز از این قاعده مثتثنی نیست. اگر شما هم بالای 50 سال دارید، بهتر است مدل مویی را انتخاب کنند که به صورت تان می آید و هیچ گاه از مد نمی افتد. تنها چیزی که باید به آن توجه داشته باشید این است که آیا واقعا مدل مویی که انتخاب می کنید برای چهره شما مناسب است یا خیر.


 بهترین مدل مو برای خانم های بالای 50 سال ادامه مطلب ...

 آموزش بستن 3 مدل کراوات

این مقاله به شما نشان می دهد که چگونه به 3 مدل رایج و محبوب، کراوات تان را ببندید. ما این مدل ها را از آن جهت که برای موقعیت های گوناگون مناسب و شیک اند، برایتان آورده ایم. با دنبال کردن مراحل مختلف آن، به راحتی مدل دلخواهتان را بیابید و زیباتر از همیشه بدرخشید.


 Image result for ‫کراوات‬‎ ادامه مطلب ...

مدل شدن صدف طاهریان برای لوازم آرایشی ترکیه ای

  صدف طاهریان (زادهٔ ۳۰ تیر ۱۳۶۷ در تهران) بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی است. وی فعالیت سینمایی خود را از سال ۱۳۹۰ با فیلمهیچ کجا هیچ‌کس آغاز کرد.

 

او در فیلم‌های سینمایی سلام بر عشق، هیچ کجا هیچ‌کس و پس کوچه‌های شمرون بازی کرده است.همچنین در تله فیلم‌هایدارکوب و تلفن همراه نیز نقش داشته است.

مدل شدن صدف طاهریان برای لوازم آرایشی ترکیه ای
ادامه مطلب ...